Hoe werkt MijnOverijssel?
Log in met eHerkenning of DigiD in Mijnoverijssel om uw dossier in te zien.
- Tijdelijk opgeslagen formulieren.
- Openstaande zaken met een statusoverzicht.
- Afgehandelde zaken met het resultaat.
U kunt geen ingediende terugvinden die u vóór 2023 heeft ingediend. Die gegevens kunt u opvragen bij het Overijssel Loket.
Een aantal zaken kunt u zelf bewerken:
- Tijdelijk opgeslagen formulieren zelf verwijderen;
- Contactgegevens aanpassen zoals telefoonnummer en e-mailadres;
- memo's toevoegen aan een zaak. Let op: de memo's kunnen wij alleen zien als wij uw zaak nog in behandeling hebben!
- bijlagen nasturen die bij een zaak horen. In het formulier hoeft u dan geen NAW-gegevens in te vullen.
Wilt u meer weten over inloggen in Mijnoverijssel? lees dan de uitleg op de pagina eHerkenning en digiD.
Een aanvraag kunt u doen in het loket.
U bent, als aanvrager, de enige die toegang heeft tot het klantportaal. Niemand anders kan uw gegevens inzien. Ook wij niet.
We werken aan één klantportaal waarin al uw zaken met provincie Overijssel samenkomen. Zolang dat portaal er nog niet is, gebruiken we twee digitale omgevingen. Zo kunnen we onze dienstverlening nu al digitaal aanbieden. U kunt u documenten veilig en eenvoudig online bekijken.
Zo maken we het steeds makkelijker om zaken met ons online te regelen. Lukt dit niet? Bel dan met het Overijssel loket.