Vanaf 1 januari 2024 is inloggen op onze formulieren verplicht. Bedrijven, stichtingen en verenigingen hebben dan voor het invullen van een formulier eHerkenning nodig met betrouwbaarheidsniveau eH3. Particulieren kunnen inloggen met DigiD (gebruikersnaam met wachtwoord én een sms-code). Meer informatie leest u op de pagina Klantportaal en eHerkenning. Om eHerkenning te kopen gaat u naar de website van eHerkenning.
Indienen tussenrapportage
Wij hebben helaas een achterstand met het verwerken van tussenrapportages. Dit komt omdat wij een nieuw subsidiesysteem gebruiken. In oktober worden de oudere, nog niet vastgestelde, subsidies overgezet naar het nieuwe subsidiesysteem. Als dit gebeurt is kunnen wij de achterstand wegwerken. Heeft u vragen hierover neemt u dan contact op met het Overijssel Loket. Onze excuses voor het ongemak.
Wij willen graag weten hoe het met uw project gaat
Als uw project langer dan een jaar duurt dan vragen wij om één of meer tussenrapportages. De beoordeling van de tussenrapportage gebeurt op basis van de door u in dit formulier ingevulde informatie. U hoeft alleen bijlagen mee te sturen als wij dit in ons subsidiebesluit hebben gevraagd. U hoeft dus geen aparte tussenrapportage meer mee te sturen. Heeft u al wel een tussenrapportage gemaakt dan kunt u die nog steeds als bijlage meesturen.
Wilt u een voorschot aanvragen?
Vaak verbinden wij een voorschot aan het indienen van een tussenrapportage. U geeft in het formulier aan of u een voorschot wilt ontvangen. Wij sturen u binnen 13 weken een brief. Hierin staat of wij wel of niet akkoord gaan met de tussenrapportage en het eventuele gevraagde voorschot.
Direct tussenrapportage indienen