Klantportaal Mijn Overijssel

Wat kunt u verwachten in het klantportaal als u inlogt met eHerkenning of DigiD?

Heeft u ingelogd op onze formulieren dan ziet u de volgende gegevens terug in het klantportaal Mijn Overijssel. 

  • Uw tijdelijk opgeslagen formulieren.
  • Uw openstaande zaken met een statusoverzicht.
  • Uw afgehandelde zaken met het resultaat.

​​U kunt in het klantportaal Mijn Overijssel:

  • uw tijdelijk opgeslagen formulieren zelf verwijderen;
  • uw contactgegevens aanpassen zoals telefoonnummer en e-mailadres;
  • memo's toevoegen aan een zaak. De memo's kunnen wij alleen zien als wij uw zaak in behandeling hebben;
  • bijlagen nasturen die bij een zaak horen. In het formulier hoeft u dan geen NAW-gegevens in te vullen.
Wie heeft er toegang tot het klantportaal?

U bent, als aanvrager, de enige die toegang heeft tot het klantportaal. Niemand anders kan uw gegevens inzien. Ook wij niet.

Wat vindt u niet terug in het klantportaal?
  • U kunt geen formulier starten vanuit het klantportaal. Dit doet u op de Loket pagina's.
  • U kunt geen ingediende terugvinden die u vóór 2023 heeft ingediend. Die gegevens kunt u opvragen bij het Overijssel Loket.