Klantportaal Mijn Overijssel
Heeft u ingelogd op onze formulieren dan ziet u de volgende gegevens terug in het klantportaal Mijn Overijssel.
- Uw tijdelijk opgeslagen formulieren.
- Uw openstaande zaken met een statusoverzicht.
- Uw afgehandelde zaken met het resultaat.
U kunt in het klantportaal Mijn Overijssel:
- uw tijdelijk opgeslagen formulieren zelf verwijderen;
- uw contactgegevens aanpassen zoals telefoonnummer en e-mailadres;
- memo's toevoegen aan een zaak. De memo's kunnen wij alleen zien als wij uw zaak in behandeling hebben;
- bijlagen nasturen die bij een zaak horen. In het formulier hoeft u dan geen NAW-gegevens in te vullen.
U bent, als aanvrager, de enige die toegang heeft tot het klantportaal. Niemand anders kan uw gegevens inzien. Ook wij niet.
- U kunt geen formulier starten vanuit het klantportaal. Dit doet u op de Loket pagina's.
- U kunt geen ingediende terugvinden die u vóór 2023 heeft ingediend. Die gegevens kunt u opvragen bij het Overijssel Loket.